Változásaim, futásaim, 50 felett

Változásaim, futásaim, 50 felett

Új fejezet

2019. február 15. - Mamikafut

Egész életemben úgy éreztem, hogy engem a sors, az élet vagy a teremtő, a tenyerén hordoz. És erről ma is megbizonyosodtam.

Régi vágyam volt, hogy részt vegyek egy teljesítmény diagnosztikai mérésen. Csak hát, mindig visszatartott a pénz, illetve a pénz hiánya. Úgy éreztem, hogy annak az az összegnek, amit erre kellene költeni, sok helye van a családi költségvetésben.

Aztán eljött a nap, amikor felkerült a kerületi futós csoportunk Facebook falára, hogy ha csoportosan jelentkezünk, az egyik társunk kedvezményt tud szerezni az #ensport-nál. Jupiiii :) Eljött az én időm! Különösen örültem a hírnek, mert már több, mint egy éve pont náluk fizettem elő havi edzéstervre. Úgy éreztem, a lehető legjobb megoldás! Gyorsan be is jelentkeztem egy péntek estére, gondoltam, így veszek el a legkevesebb időt a családtól: másnap nincs suli, ovi, este ellesznek apával a gyerekek, amíg a mérésen vagyok.

Persze semmi sem ilyen egyszerű, valami gikszer mindig akad. Csütörtökre nem írt futást az edzőm, Erika, de csodás tavaszi napsütés volt, hívogatott a patakpart. Ráírtam Erikára, hogy egy laza 40 percet engedélyezne-e, de nem érkezett válasz, elmentem Viki barátnőmmel egy körre. Onnan már egyenesen a munkahelyemre száguldoztam délutános műszakra. Amikor megérkeztem, azonnal jött Erika üzenete, hogy hiba volt az aznapi futás, mert így a pénteki mérésre nem leszek kipihent. Na, igen, kinek mi a kipihenten érkezés fogalma :D Azt gondoltam, hogy ha alszom hat órát, akkor kipihent leszek... Munka mellett gyors ügyintézés, a megbeszélt időpont lemondása, csere másik napra. Szerencsémre, sikerült. Ráadásul, éppen a saját edzőmhöz kerültem diagnosztikára, aminek duplán örültem.

Izgatottan vártam a mai reggelt, szépen lemostam a futócipőm talpát, bepakoltam a hátizsákomba a futós cuccomat, és tele várakozással elmentem az Ensportba. Könnyen megtaláltam, ami nagy szó, mert a tájékozódási képességem csapnivaló. Átöltöztem, és máris belevágtunk a mérésbe. Erika mindent elmondott, megmutatott, elmagyarázott, ez irtó megnyugtató volt. Mivel sosem szoktam futópadon futni, a legnagyobb stresszt ez okozta, hogy vajon, hogy fogok leszállni róla :D Na, ilyenkor azért érzem, hogy nem vagyok már 30 éves. Akkor kevésbé izgultam ilyesmitől. Végül eredményes volt a mérés, kiértékelte Erika, megbeszéltük a feladataimat illetve pontosítottuk az edzéseimet. Ez már önmagában szuper volt, de ezután jött a legnagyobb meglepetés :)

Az Ensporttól ajándékba kaptam a mérést, és mostantól szponzorált futójuk vagyok. 52 évesen 4 gyerek után, 5 év futómúlttal számomra hihetetlen élmény, hogy a futásba fektetett kitartó munkámmal, ekkora lehetőség nyílt meg előttem. Szárnyaltam hazáig az örömtől és a nem várt ajándék ismét megerősítette bennem az érzést, hogy milyen jó nekem.

A mérési eredmények között szerepelt az is, hogy magas a szöveti zsírszázalékom, amin megfelelő táplálkozással tudok idővel  javítani. Euforikus hangulatomban azonnal bevásároltam az új terveimhez, feltöltöttem a mélyhűtőt jobbnál jobb zöldségekkel, húsokkal. Holnaptól teljes erőbedobással ISMÉT okosan fogok táplálkozni. 

unnamed.jpg

A legérdekesebb tapasztalata a mai napnak, hogy sokkal nagyobb hatással volt rám, mint tavaly szeptemberben, amikor lefutottam életem első maratonját. Akkor nagyon vártam azt a különleges érzést, amiről oly sokan beszámoltak, de hiába, nem jött. Viszont ma, ma tényleg katarzis volt. Tele vagyok ismét tervekkel, szeretnék bizonyítani magamnak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mamikafut.blog.hu/api/trackback/id/tr1214623670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berze Noémi 2019.02.15. 20:35:11

Éljen a várva várt “ különleges érzés”! Példakép vagy Réka, örülök, hogy ismerhetlek, és most már olvashatlak is

nijntje 2019.02.25. 06:53:37

Óó, örülök, hogy kárpótolta ez a lehetőség a maratonnál elmaradt katarzist.
Igen, igazi példakép vagy, imádom, hogy töretlen energiával haladsz és nem adod fel (mint egyesek... khm.)!
süti beállítások módosítása