Változásaim, futásaim, 50 felett

Változásaim, futásaim, 50 felett

Mérleg

2019. december 31. - Mamikafut

Apukám IS mérleg. Volt. De most másképpen mérleg.

Január. Zúzmara. Többet vártam magamtól. 

Február. Kaposvári farsangi FM. Sokat javítottam az előző évekhez képest, örültem neki.

img-2557-original.JPG

Március. Eseménytelen. Illetve egy nagyon fontos esemény mégiscsak volt. Kiderült, hogy úton van második unokám <3

Április. Bölhoff Velencei tó kör. 10-ig jó volt, utána megpusztultam. De túléltem. 

Május. UB. 53 év=53 km. Megcsináltam.

Június Sopron trail. Imádtam, nem tudok elég hálás lenni Attinak, hogy végigkísért. Rá egy hétre, Gödöllő trail, az is szuper volt. 

img-4173-original.JPG

Július. Elkezdtem Kittinél a TRX-et. Rájöttem, hogy az izmaim helyén puding van. Deseda, Gabriékkal emlékezetes hétvége, nagyon szerettem.

Augusztus. Kecskeméti 2 órás. Jó hangulatú, szeretem verseny :) Nyakvágó 14 km, rohadt nehéz volt.

Szeptember. Wizzair, Szigliget FM és sikertelen Miskolc maraton. Elkezdtem úszni, heti rendszerességgel. (kis túlzás ez a heti rendszeresség szó, de a vágyaimat jól kifejezi)

Október. Edzőt váltottam, huhhh, nagyon nehéz döntés volt. Pihentem kicsit, Szentgálon volt egy rövid, de combos verseny, és egy családi Szénás körrel zártam, ami csodás élmény volt, sosem felejtem el <3 És ami a legcsodálatosabb, megszületett Dani unokám.

img-5687-original.JPG

 November. Kecskeméti 2 órás, ismét jól éreztük magunkat. Siófok FM. Többet vártam magamtól.

img-5938-original.JPG

December. Kedves barátokkal egy hangulatos, kellemes tempójú Mókus kör, amit a szülinapomon követtünk el :)

img-6367.JPG

És akkor most jöjjön pár kiegészítés. Az Ensport hatására kezdtem blogot írni, amiért hálás köszönetem így a távolból is! Köszönöm Erikának, hogy olyan sok éven át mellettem volt és támogatott, bíztatott. A futásnak köszönhetek új barátokat, Vikit és Adriennt különösen! Azt is, hogy András (a férjem) kedvet kapott a futáshoz és most már több, mint két éve együtt csináljuk, ösztönözzük egymást, örülünk egymás sikereinek és közösen tűzzük ki az új céljainkat a futásban IS. Októbertől edzőt váltottunk, és Kádár Kittivel küzdjük tovább magunkat a megkezdett úton. Kitti brutál edző, de arany ember. Amikor edzeni megyünk hozzá, jön velünk a két gyerek, és hősiesen tűri őket, le a kalappal előtte :D. Napi szinten küldi a bátorítást, ami bizony mostanában nagyon jól jött. Ezúton is hálásan köszönjük <3

És ami nem a futás. Igyekszem helyt állni, mint nagymama, hogy legyen közös élményük velem a legkisebbeknek is. Komoly harcot vívok napi szinte a kajálással. Sajnos amint nem figyelek oda, kúsznak vissza a kilók, rohadjanak meg. Megint elhatározom, hogy nagyon, nagyon odateszem magam, és előkészítek, sütök, főzök, párolok, számolok, mérek. De ugye tudjuk, hogy az óra 4:40-kor cseng és este 10-11 között kerülök ágyba. A nem alvás is hízlal, szóval nehéz eltalálni a megfelelő arányokat. Család, munka, barátok, futás, balett, úszás, házimunka, olvasás és a többi és a többi. 

Amin biztos változtatok, hogy a barátaimmal több időt töltök a jövőben. Banyáim nagyon hiányoznak. 2019 az elengedés éve volt. Nem állítom, hogy el tudtam maradéktalanul engedni mindet és mindenkit akit kell/ett, de rajta vagyok. 2020 a változás éve lesz. Csak módjával kérem! Szeretnék már állandóságot és nyugalmat IS! Mivel az eseményeket részben mi irányítjuk, nem hagyom magam. A változás nálam a megnyugvás lesz.

Kicsit aggódom, mert így túl az 53. évemen, most is tele vagyok tervekkel, nem tudom ez normális dolog-e. Meg, hogy lehet-e ennyi mindent betervezni, tisztában vagyok-e a korlátaimmal. Bízom benne, hogy IGEN. Majd néha beszámolok, hogy hol tartok :)

Jaj, majdnem elfelejtettem! Vannak olyan futós ismerőseim, akikkel nem tartom napi szinten a kapcsolatot, de sokat gondolok rájuk. Mert vagy betegek, vagy lábadoznak, vagy nagyon nehéz helyzetben vannak, vagy éppen sikeresek. Nem írok naponta, hogy értük futok. De bízom benne, hogy érzik, tudják, hogy fontos helyet foglalnak el a szívemben!!!

Boldog új évet nekünk :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mamikafut.blog.hu/api/trackback/id/tr3314957686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nijntje 2020.01.02. 09:20:11

Hogy normális dolog e, hogy tele vagy tervekkel? Ahogy ismerlek, az lenne a furcsa, ha nem lennének terveid!
Kívánom, hogy mindet sikerüljön megvalósítani, ami fontos és arra érdemes!
Ölellek
süti beállítások módosítása